yogyakarta- kediri-bromo

13 april 2013 - Kalibaru, Indonesië

verslag van 11, 12 en 13 april

11 april

In Kediri, hebben we in het duurste en prachtig mooi hotel gezeten. Prima japans gegeten in het restaurant.  '-avonds eindelijk mijn welverdiende massage gehad van slecht 2 uur. Dat was toppie.

12 april

Vanuit Kediri, zijn we naar de Bromo gereden. Een lange tocht van ruim 8 uur , door bergen etc. wel mooi, maar wat een slechte wegen. Trots op onze chauffeur  Arisman. Onderweg in Malang gestopt bij de beroemde TOKO OEN. Daar heerlijke snoeperijen gekocht. Keuze was zo moeilijk. Daar werden we aangesproken door 2 meisjes van de universiteit van Malang. Of ze wat vragen mogen stellen over bepaalde zaken in ons land. Ze waren ons zo dankbaar. Nu facebookfriends.

Aangekomen in het Lake vieuw hotel, waren we kei kapot en moesten ook vroeg naar bed, omdat we om 1/2 4 gewekt werden om de zonsopgang en de bromo te bezoeken.

13 april

Wat een nacht, een onweer, vochtige kamer, gewoon slecht geslapen.

Maar wat een geweldige ervaring! blij, dat we dit mochten meemaken. Al ruim een week geen zonsopgang gehad en wij mochten het meemaken. Daarna de bromo bezocht en op een paardje naar boven gezeten en daarna de klim naar boven. Een hele byzondere ervaring.

Nu in Kalibaru, waar we 2 nachten verblijven en dan naar Bali. Zullen we dan eindelijk wat zon krijgen ???

1. Acy:
    13 april 2013
    Hoi lieverds, wat een mooie belevenis allemaal! Heerlijk! Dit pakken ze niet meer af! Je zal zien dat je op Bali alleen maar mooi weer hebt. Ben benieuwd naar je volgende verslag. Leuk dat je dit met ons kan delen. Luitjes, veel plezier verder en blijven genieten!!
  2. Bert:
    13 april 2013
    Ja schat, we krijgen zon. Voel ik aan m'n water.
  3. Ninon:
    13 april 2013
    Wat een belevenissen weer. Genoten van jullie verslag. Zitten nu heerlijk in de tuin met Amber en kids in het zonnetje. Het wordt hier nu echt lente geloof ik!!!!
  4. Petra Husmann:
    13 april 2013
    Wat een mooie ervaring bij de bromo! En toko oen, de tijd heeft daar stil gestaan, geweldig hè! Zo leuk om jullie belevenissen zo te volgen! Fijne tijd op Bali! Liefs, Petra
  5. Deesje:
    13 april 2013
    Wauw. Weer een paar mooie verhalen... Ten 1e. Als je onthoudt hoe de massages gingen dan mag je het ook op mij overbrengen... Wat een zaligheid zeg!!!!! En verder weer een paar mooie ervaringen... Ik zou halve toko gekozen hebben!!!

En Bert ik voel het ook aan jouw wateren.. Dat jullie zon krijgen!!!!

Fijne nacht xxxx liefs van ons