Bromo Lava Vieuw Hotel

13 april 2013 - Bromo, Indonesië

12 april

Vandaag richting de Bromo gereden, naar ons hotel, wat daar vlakbij lag. Het was al donker toen we er aan kwamen, want het was zo'n bergachtig gebied, met zoveel gaten etc. in de weg. Dus konden helaas niet veel van de omgeving zien. Kamer van Hotel was erg vochtig, omdat je daar in de bergen zit. Veel onweer en regen.

De volgende ochtend om 1/2 4 wakker gemaakt, omdat we eerst de zonsopkomst gingen kijken( die er al ruim een week niet meer te zien was en daarna naar de vulkaan.

13 april

De volgende ochtend, stond onze Jeep met chauffeur Ion al klaar. Een ongelooflijke steile rit midden in de nacht. We konden echt niks zien.

Op de plek waar de zon opkwam stonden wel een paar honderd jeeps, god mag weten waar die allemaal vandaan kwamen. Dus helaas moesten we nog een stukje lopen. En nu maar hopen, dat we het konden zien, want men had inmiddels al ruim een week dit niet kunnen zien, vanwege het slechte weer.Maar ons wachten werd beloond !!! Mooi om zo mee te maken. Normaal gesproken, kun je o.a. de Bromo en de natuur ook goed zien, maar dat helaas niet.

1. Deesje:
    20 april 2013
    Ben benieuwd naar ale foto's. Heb je de opkomst ook gefilmd?!