Borobodur en Yogyakarta

9 april 2013 - Yogyakarta, Indonesië

Dinsdag 9 april 2013

Vanmorgen vroeg opgestaan. Om 6 uur om vervolgens een 10 minuten te lopen om de Borobodur te beklimmen.Dus om 7 uur liepen wij al op de tempel.

Ondanks, dat we beiden vonden, dat dit deze prachtige tempel toch in onze beleving kleiner is, dan dat wij dachten: Een prachtig en ongelooflijk stukje bouwwerk.

Voelde heel senang, dus goed. Was fijn om er te zijn.  's- Middags naar een mooi restaurant gereden en was weer heerlijk. Maar ondanks ik een indo ben, mis de gekookte aardappel.

Vanavond naar het Ramayana Ballet Puriwisata geweest, wat vooraf ging met lopend buffet.

Morgen gaan we een stuk fietsen met een locale gids, jajaj we gaan sportief doen. Om in ieder geval wat meer van de landelijke omgeving te zien. We zullen zien!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ninon:
    9 april 2013
    Is het weer nu beter? Hoop het echt voor jullie. Gisterenavond was Kelvin bij ons, was heel gezellig
  2. Gwenny:
    9 april 2013
    Vandaag gelukkig droge dag, alleen vanmorgen zon
  3. Heidi:
    11 april 2013
    Wat een activiteiten zeg! Nog even en dan moeten jullie uitrusten thuis! Lijkt me wel geweldig om dit allemaal mee te maken.